torsdag den 8. april 2010

Lost in Translation

Jeg er begyndt at se rigtig mange film her for tiden, men er ramt af en sygdom, så jeg kun ser anmelderroste film... Ved ikke hvorfor, men hver gang jeg ser en film med fine stjerner på, eller med en Oscar eller Golden Globe statuette, tænker jeg straks "den film SKAL jeg se!". Så det er jeg begyndt på.

Er lige bleven færdig med at se filmen Lost in Translation og det må siges at være en god film. Den er stille og rolig, men man keder sig ikke én gang igennem filmen pga. det gode skuepil af Bill Murray og Scarlett Johansson og så de geniale og perfekt-ramte scener. Og så er det en af de film, hvor man tænker "Ville ønske sådan noget skete for mig!" og dem har jeg altså et love/hate-relationship med :b

Jeg vil give den 5 ud af 6 stjerner!





Så er det så man kan falde i anmelder-fælden!!! Forleden dag faldt jeg nemlig over, en film med de pæne stjerner jeg elsker. Den hed Læreinden og det var en svensk film. Den gav jeg mig til at se, men har aldrig oplevet en spand af tyndskid i den størrelse før. Fy for satan hvor var den ringe. Det var ligesom de der gamle dansk film, som Kunstskabens Træ og Tro, Håb og Kærlighed... Grrrr det satte mit pis i kog,

Hold jer væk fra denne her!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar