tirsdag den 6. april 2010

sort, random, sjovt!

Jeg har ikke skreven noget på min blog i et godt stykke tid, for min kreative del har desværre lige nået en blokering og har ikke haft noget spændende at fortælle. Det skal dog ændres nu, da jeg nu er kommet i tanke om en meget random episode, jeg oplevede for at stykke tid siden.

Here it goes.
Jeg stod på Valby St. hvor jeg ventede på at mit S-tog skulle dukke op, så jeg kunne komme hjem efter en hyggelig dag på Staden. Der kommer så et andet tog før mit og dette tog var helt grønt og der stod på siden Det er ikke et spørgsmål om grøn, men hvor grøn... Det var ikke første gang JEG så denne kampagne, men modsat en anden herre, som også stod og ventede på toget. Han henvendte sig til mig, med et undrende blik og siger så "Der burde stå Det er ikke et spørgsmål om rød, men hvor rød... Og det kan gælde både politisk og for peniser."

Jeg var helt paf, men reagerede ved at falde om i et gigantisk grineflip, (skal dog lige siges at jeg havde røget en lille pind forinden, så det var altså ekstra morsomt) men det grineflip faldt ikke i god jord hos min informations giver, for han mente det tilsyneladende alvorligt og ikke som en joke... Så han vendte om og gik et godt stykke væk fra mig med et fornærmet og frastødende blik.
Jeg var så åbenbart også den eneste der havde hørt hvad manden sagde, så folk omkring gloede på mig fordi jeg ikke kunne stoppe mit grineflip... Med nærmere eftertanke så var det jo egentlig ikke nogen sindsyg god joke, hvis det altså havde været en joke, men kombinationen af min koger og at det var så sort, resulterede i at jeg grinte højlydt hele vejen hjem... Hvilket fik folk til at vende hoveder. All eyes on me!

Det var hvad jeg havde at dele... Vi ses næste år!

2 kommentarer:

  1. Damn those skriweblockerings. Vis os, hvad du kan lide af musik.. Tegn et nyt billede! Kan du lide kage? Giv os en anbefaling på noget. Fortæl en joke (alle børnene kiggede ud af vinduet. Undtagen Lotte. Hun stod i.. baren..) (jeg er ikke så god til jokes). Please keep blogging ;) Og hold så op med at ryge pinde. Der er mere skipperrespekt over en pibe!

    SvarSlet
  2. Jeg er også så småt ved at stoppe. Håber at jeg snart kommer på nogle flere idéer til min blog :)

    SvarSlet