fredag den 8. januar 2010

Søvnrytme nedbrudt

Jeg sidder her, kl 05:37 og skriver... FOR JEG KAN IKKE SOVE! Ved ikke hvordan det er sket, men jeg har totalskadet min søvnrytme. Jeg er oppe hele natten og så sover jeg 9 - 12 timer, ind på dagen. Her om vinteren oplever jeg ikke engang dagslys. Selv i hverdagen formår jeg, at holde mig vågen, til at jeg skal i skole om morgenen og det resulterer så i, at jeg falder i søvn i timerne... Det er efterhånden bleven et varemærke, for mig i min klasse. Og når jeg så kommer hjem, sover jeg til om aftenen og så starter den onde ring jeg er fanget i, om igen.
Har prøvet at holde mig vågen, hele dagen så jeg er træt om aftenen, men indten så er jeg på magisk vis ikke træt, når det endelig bliver aften, ellers falder jeg i søvn, i løbet af dagen alligevel. Faldt endda engang i søvn, i toget på vej hjem fra skole og kørte hele vejen, til endestationen... Overvejer meget at søge hjælp, eller begynde at spise nogle sovepiller. Har bare hørt at sovepiller, ikke skulle være sundt. Håber virkelig ikke, at det kommer til at lede til søvnløshed.

Men nu vil jeg sidde mig til, at høre noget Troels Abrahamsen og lave nogle flotte tegninger.
MVH Alex.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar