lørdag den 23. januar 2010

Jeg kan godt lide kage!

Mine damer og herre. Jeg vil hermed gerne præsentere mine kunstværker!
Kalder "galleriet" for I Love Cake.
Det er egentlig bare talentløst tidsfordriv, men jeg elsker det alligevel!

Mit første mesterværk er ved samme navn som "galleriet" og hedder I Love Cake. (gæt hvorfor)




















#2 kalder jeg for Fine Mænd Kan Også Godt Lide Kage.




















#3 kalder jeg for I Love Brain-Cake.




















#4 har jeg lavet fordi vaskebjørne er de sejeste dyr, i verdenen og fordi jeg elsker kage. Det hedder, Vaskebjørne Kan Også Godt Lide Kage.




















#5 er jeg ikke helt tilfreds med... Men det er en pirat, så det går nok ^^ Det hedder, Pirater Kan Også Godt Lide Kage.




















#6 kalder jeg for Vis Folk Du Godt Kan Lide Kage. (hvilket jeg tydeligt har gjort i dette indlæg)




















#7 aner jeg virkelig ikke hvorfor jeg har lavet... Kalder dette værk for Vampyrer Kan Også Godt Lide Kage. (ja jeg er meget opfindsom når det kommer til navne)




















#8 er jeg bleven inspireret til, at lave af min ynglings tegner Don Hertzfeldt. Kalder dette mesterværk for I Love Banana-Cake.




















Og så er der mit seneste mesterværk, som jeg kalder J'aimé Gâteau. (og tænk engang det betyder "jeg elsker kage" på fransk)



















Der bliver opdateret på mine kommende værker.

PS: Nej jeg er ikke tyk, bare fordi jeg godt kan lide kage!

MVH Alex

5 kommentarer:

  1. SEJT xD Kan særligt godt lide "I love banana cake" og tag det ikke personligt, når jeg nu siger, at det får mig til at tænke på Charlie The Unicorn.. "Puuut a banana in your eeeear!"

    Ps. Jeg tror, du er tyk.

    Mvh Karen

    SvarSlet
  2. Ps2: Jeg har lige sat mig som fast læser. Og så har jeg en kommentar-fetish / du kan selv se på min blog under "jeg sagde"-fanen i venstre side. bare fordi jeg lige linker til dig.

    Håber, det er OK, og at jeg ikke er for "se-mig" agtig.. Det forsøger jeg at lade være med, men det er meget svært, når jeg lige har linket til min egen blog...

    Mvh Karen

    Ps3: Undskyld for se-mig tendensen i denne kommentar!

    SvarSlet
  3. Hej Karen :)
    Jeg er virkelig smigret over at du kan lide mine tegninger og at du er bleven min tredje faste læser! Har haft nogle problemer med at få logget på min bruger her i et godt stykke tid, men det er nu fixet, så nu der er flere billeder på vej! Jeg har været inde og runde din blog, og det må siges at falde i min smag! Specielt det med hende damen der har problemer, med at folk svinger med håret xD
    Og så er "se-mig tendensen" overhovedet ikke noget der generer mig :)
    Men jeg følger ivrigt med i din blog fra nu af!
    Mvh Alex :)

    Ps. jeg er ikke tyk! :(
    Pss. jeg er stor fan af Charlie The Unicorn!

    SvarSlet
  4. Hej Alex(ander) (slang / ikke slang?)

    Jeg synes, de er virkelig fede. Særligt din nyeste, som jeg straks vil kommentere (lige om lidt).

    Ja, hende damen var virkelig sær, men jeg er virkelig glad for, at du også følger med i min blog nu :D Det er skam gensidigt - og udover blot at linke til din blog, vil jeg nu LINKE til din blog (i min blog-feed!!).. så keep blogging, så min feed kan blive opdateret!

    Mvh Karen

    Ps. Lidt tyk er du faktisk nok. Jeg har fx mentaliteten af en tyk pige. Det lyder du tydeligvis også til at have.

    Pss. Kender du så også Lisa Nova? Virkelig se-mig agtig, men også ret humoristisk (also on youtube)!

    http://www.youtube.com/user/LisaNova#p/u/75/h4W_ejV1y5Y

    SvarSlet
  5. Hej Karen :)

    Jeg vil blogge som en gal! Har meget på hjerte da jeg ikke har kunne skrive i lang tid pga. min idioti.
    Og tak for at du vil linke til min blog! ^^

    Mvh Alex (sygt meget gangztar slang)

    Ps. ok jeg er tyk så!

    Pss. Ja! Jeg blev automatisk Subscripet til LisaNova da jeg Subscripet til KassemG og har fulgt hende siden! De nyeste videoer med ham Chester er jeg specielt fan af! Han spiller faktisk et genialt skuespil.

    SvarSlet