onsdag den 2. juni 2010

Flyvende kage!

Jeg synes de der, flyvende reklamer bliver brugt alt for lidt... Det er altid en oplevelse, at se et fly med et banner bag sig, hvor der står "Elses grill og pølsevogn! Den bedste grillmad du kan finde, inden for den nærmeste meter!" (eller en anden form, for tekst)

En dag så vil jeg have min egen, flyvende reklame og den vil se nogenlunde sådan her ud.

Dejlig simpel og mit navn skal slet ikke dukke op. Det skal være et slags mysterium! Folk vil snakke om det!


3 kommentarer:

  1. Jeg elsker det :D Det er lissom totalt Elses flyvende pølsevogns-slogan! Nice!

    SvarSlet
  2. Hey Alexander, har du Thomas Holm's nye album "Middelklassehelt" For de bygniger på albummet ligner ret meget dem på billedet... Nå, don't care, Ret nice billede alligevel! ;D

    SvarSlet
  3. Ja det er også der jeg har fundet inspiration :) Thomas Holm er genial.

    SvarSlet