torsdag den 10. juni 2010

Dansetrin!

I stress og jag (haha den var sjov), her op til min danskeksamen, har den danske Thomas Holm fulgt mig og mine øre...
Jeg er virkelig forelsket i hans tekster og hans videoer, for de er sindsygt kreative!


Det minder mig lidt om engang, hvor mig og to venner gik ind på den lokale Crazy Daisy, for at fyre de grimmeste danse-moves af. Vi er meget opmærksomhedskrævende til tider :)

(det generer mig lidt at der ikke er plads til hele videoen... problem solved thanks to K!)




4 kommentarer:

  1. nice! du ku da sagtens slippe af sted med at blogge lidt mere film/musik ;)

    SvarSlet
  2. ps..... gør således: gå op i menuen i toppen af vinduet.. Tilpas -> Vælg ny skabelon -> Vælg "Minima stretch" som skabelon (nr 4 hvis du tæller venstre-højre)

    giver det ikke ok god mening? så skulle der også være plads til filmen ;)

    SvarSlet
  3. Tusind tak for tippet! Det ser en del mere overskueligt ud nu :D
    Og så har det stået alt for tyndt til, med at få blogget her den seneste tid og jeg håbede lidt på at dette indlæg reddede mig en smule, så tak for opbakningen :)

    SvarSlet
  4. jeg kender det kun alt for godt! ..åh den skide omgang mundtlig mat og fys.. fucking linjefag, knep jer selv :( ej, jeg er simpelthen bare ved at køre død i det. her er et godt tip: www.frividen.dk!!!!!

    SvarSlet