søndag den 9. maj 2010

Hip to tha Hop!

Der var engang hvor min, musiksmag var meget ensporet. Jeg var en metal-boy og det eneste rigtige var Guns N' Roses, Iron Maiden, Pantera osv. Så åbnede mine horisonter sig, en smule. Jeg blev mere flipped og jeg fik øjnene op for Indie-genren. Så var det Arctic Monkeys, The Killers, We are Scientists osv. Men så var det pludselig også fedt, når det ikke kun var den klassiske guitar, bass, tromme og vocal opstilling, men nu måtte det også godt være elektronisk. Så var det Veto, Turboweekend, Spleen United osv.

Denne ellestik blev jeg ved med at hive i og nu har jeg så pludselig, fået smag for Hip-Hop. Hver gang nogle nævnte Hip-Hop, så røg mine tanker i retningen af 50 Cent osv. (kan godt lide den forkortelse, så har valgt at bruge den en del). Har nu fundet ud af, at det kaldes "Hardcore" Rap og at noget Hip to tha Hop, rent faktisk er ret så fedt. Kender ikke så mange kunstnere endnu, men det agter jeg at grave dybere i.

So far har jeg forelsket mig i to kunstnere, After the Smoke og Outasight.


After the Smoke - Typical Weekend
Fuck satan jeg elsker det nummer!


Outasight - Good Evening

MVH Alex osv.

2 kommentarer:

  1. jeg synes, det er nogle super fede numre, du har valgt. kendte dem ikke - men det kan da være, jeg skal lære dem at kende lidt bedre

    SvarSlet