fredag den 1. januar 2010

Eventyr på badeværelset

Jeg blev vækket af min mobil der ringede kl. 11:35. Jeg tænkte straks "FUCK OG DØD!" for det var en af mine venner der ringede for at spørge hvor jeg blev af, for vi skulle ud og kælke. (Jeg elsker at kælke!) Jeg forklarer ham at jeg havde sovet over mig og at jeg nok skulle skynde mig så jeg kunne være der snart. Jeg ligger røret på og skynder mig at finde noget tøj frem og styrter derefter ud i bad.
Da jeg kommer ud på badeværelset åbner jeg tørretumbler for at tage et par rene underbukser og smider så de gamle ind i vaskemaskinen. Det er så her jeg begår en KÆMPE fejl. For mit bruserforhæng er nemlig en glasdør man kan trække til siden og jeg har ikke lukket lågen til vaskemaskinen ordentligt, så da jeg træder ind i bruseren og trækker glasdøren for, går vaskemaskinelågen op og blokerer glasdøren!

Har taget et billed af badeværelset så i kan se hvordan det fungerer.


Så jeg står der... plask våd efter mit bad og kan ikke komme ud af den fucking bruser!
Som i kan se kan jeg åbne døren en lille smule, så jeg kunne række armen ud og tage håndklædet, som lå på vasken, for at tørre mig, men ikke nok til at jeg kunne komme ud. Kunne heller ikke råbe efter hjælp, da min far ikke var hjemme.

Jeg prøver så desperat at åbne døren op i vaskemaskinelågen så lågen måske ville rykke sig, men det gad den bare ikke! Jeg prøvede derefter at se om min arm kunne nå lågen igennem det stykke der er imellem glasdøren og muren men det mellemrum var alt for smalt til at min arm kunne komme igennem. (Prøvede endda at smøre min arm ind i sæbe men det virkede ikke). Jeg prøvede også at proppe håndklædet igennem det mellemrum men for se om det kunne nå lågen men kunne ikke bevæge håndklædet nok til at det kunne rykke lågen. Prøvede at kaste shampooflasker efter lågen men missede alle 5 forsøg da jeg skulle kaste fra en meget akavet vinkel.

Der var intet at gøre! Så jeg blev simpelthen nød til at sidde i bruseren i næsten 2 timer og kukkelurer, før min far kom hjem. (man kan heldigvis låse badeværelsesdøren op udefra med en mønt.) Det var så fucking pinligt!

Jeg hader mit liv!
MVH Alex


1 kommentar: