mandag den 23. august 2010

Grrrr men Awuuuuhuuuuu!

Jeg hader mit liv så utroligt meget... Jeg har ikke kunne logge på bloggen her, af en eller anden mystisk grund, et godt stykke tid nu, men at installere Safari og logge på derfra har åbenbart løst problemet... Jeg er en smule paf...

Dette billed beskriver meget godt hvordan jeg har det...
























Har ellers haft det storslået i mellemtiden! Jeg er begyndt på Det Frie Gymnasium på Nørrebro i København og det er jeg sultans glad for :) Er kommet i klasse med en flok geniale mennesker og eftersom skolen er vildt demokratisk anlagt og giver os elever en stor rolle i skolens gang, medfører det selvfølgelig også at lærerne er vildt nice og åbne.

Men nu vil jeg igang igen her på bloggen! Awuuuuhuuuu!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar