søndag den 20. juni 2010

Kegler... kæft man!?

For mig ville den ultimative provokation være, hvis man kører hen ad en vej i sin bil og man har kørt ad denne vej i et godt stykke tid, men pludselig ser man 3 kegler stående foran sig på vejen, der indikere at vejen er blind. Man har simpelthen overset alle tegn, der advarer en om, at det er en dum idé at køre via denne rute, da vejen simpelthen er blind... Og så står der 3 ligegyldige kegler der siger "VEND OM!" selvom det ikke virker til, at der ligger forhindringer bag dem.
Det er ikke en barriere, det er ikke naturens egen placering, det er ikke en bygning, nej det er 3 orange kegler, der forhindrer mig i at komme igennem, så jeg får en nemmere vej til min destination.
Havde man bare skidt et hul i de kegler, eller ville man være en "wuss" og vende om? Tror simpelthen at ironien ville få mig til, drøne igennem dem og give pokker i, hvad de egentlig symboliserer. Så må det bære eller briste.

Kun kl. 04:27 om natten denne slags spekulationer, falder mig i sind.
Ville gerne ku' sige godnat, men jeg nægter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar