fredag den 14. maj 2010

Jeg er kriminel!

Jeg er kriminel, men det er ikke så slemt endda (efter min mening). Jeg burde skamme mig, men jeg skammer mig ikke. Jeg downloader... Film, musik (ikke hvis jeg ved, at kunstneren ikke har god økonomi) og serier. Jeg har et hav af film, albums og serier, så som Friends og The IT-Crowd, der er hentet "ulovligt".
Jeg burde have dårlig samvittighed, men jeg lader mig friste af tilbudet, der lyder sådan -> gratis og nemt. Men mit seneste "lån" overgår altså alt, hvad man kender som awsome!

ALLE AFSNIT AF FRYGTLØS DEN FRYGTSOMME HUND!!!


Det er seriøst den fedeste tegnefilm, ever made by man! Foruden Phineas og Ferb.

Altså hvor fed er idéen ikke lige, at 1.000 år ude i fremtiden er alle bananer!


Jeg vil også være tegnefilms forfatter! Tror jeg kunne komme op, med nogle fede idéer.


MVH Alex

Ingen kommentarer:

Send en kommentar