søndag den 18. april 2010

God musik og røvfuld!

Her for tiden lytter jeg meget til et up comming dansk band, ved navn Ginger Ninja. De har allerede haft stor succes i Danmark, med radio-hits som Sunshine og Bone Will Break Metal. Nu er de godt igang med tage europa, med deres fede disco-funky-nutids elektroniske stil og det er super fedt, da jeg hellere ville have Ginger Ninja til er repræsentere Danmark end Alphabeat og Medina. Ikke fordi jeg har noget imod Alphabeat og Medina, de laver ikke så dårlig musik endda. Synes bare ikke at Alphabeat har så mange sange, der siger mig noget, på deres nye album og at de er bleven for meget "discount-techno".

Har købt Ginger Ninjas album ved navn Wicked Map og der er tonsvis af geniale sange!
Dette er deres seneste single, som er oppe på Youtube, men deres nyeste single Wet Like A Dog håber jeg snart kommer op, da det også er en mesterlig sang :)




Så var jeg også inde og se filmen Kick-Ass her i aftes! Og for satan hvor var det en fed film! Der bliver virkelig brugt en genial humor, i den film og så er kampscenerne virkelig fede! Handlingen er også i top, da jeg synes den tager fat om et godt emne. For hvorfor er der egentlig ikke nogen, der tager kampen op og prøver, at blive en superhelt? Måske skulle man prøve selv? Aaaaarghhhh...
Skuespillet er o.k taget i betragtning af, at det er unge og uerfarende skuespillere... Men en god skuespiller, Nicolas Cage er med og han passer perfekt, i sin upædagogiske og ironiske rolle, som Big Daddy!

Jeg vil sige: SE DEN! og give den 5 ud af 6 stjerner!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar