lørdag den 24. april 2010

Giv kage til de hjemløse!

Nyt kunstværk kreeret!

Det er lavet på baggrund af, at jeg er på samme tid fascineret og foruroliget, over den mængde hjemløse, der faktisk er her i hovedstaden. Jeg plejer altid at give de småpenge jeg har på mig, til de hjemløse jeg passerer, på min vej og køber altid Hus Forbi når, de vil sælge deres blade.
Det gør jeg af den holdning at jeg ved, at uanset hvad de bruger de penge på, så vil de altid få mere glæde end jeg vil få, af sølle 20 kr. Så kan de bruge dem på mad eller alkohol, jeg er ligeglad. De burde faktisk bruge dem på kage... Det ville sikkert gøre dem glade :)
Værket har jeg fundet på et mere kreativt navn til denne gang og det går under navnet Drømmekage.

Måske ville dette være mig, hvis jeg engang havnede på gaden :)

MVH Alex


2 kommentarer: