onsdag den 17. marts 2010

Endnu et masterpiece!

Endnu et mesterværk velskabt!
Det er lavet på baggrund af, min nyeste fan (en af de ganske få), som godt kan lide min "kunst". Så jeg har tegnet en tegning af Karen, som et tak for at give mig følelsen af, at jeg faktisk er en smule værdsat :D (og i håb om at dette er betaling nok for Leif)

Værket bliver kaldt K kan også godt lide kage, efter et forslag hun selv kom med..... Så denne gang er det ikke fordi jeg er uopfindsom, med hensyn til navngivning!

MVH Alex

Ps. Dette er K's blog, som jeg nu følger, da jeg ikke kan være andet bekendt, nu når hun har været så venlig imod mig... Ej det er selvfølgelig bare gak og løjer, for det er med 100% egen fri vilje, jeg følger K, da det er genial læsning!!! Endnu engang tak til K!


3 kommentarer:

  1. Puha. Sådan et indlæg kræver en lang kommentar. For en kort kan ikke gøre det. Så må du selv om, om du læser :P

    Nøj, hvor er det bare den mest kodyle tegning af mig nogensinde (og den første)! Jeg synes virkelig, du har ramt fuldstændig plet med den brune nuance i håret samt det blege ansigt! Dét er altså en meget præcis gengivelse af min torsdag i dag!

    ..Jeg må dog indrømme, at jeg ikke har bukser på. Ikke at jeg slet ikke har noget på, nej, jeg har selvfølgelig bare nederdel på!

    Så jeg vil hænge dette billede op på min blog med det samme - og så håber jeg, du vil få meget glæde af/med Leif. Og så vil jeg gensidigt følge med i din blog! (Jeg har fundet ud af, man kan være anonym læser af folks blogge.. Så man skal altså bare lade som om, man har 1000 folk, der følger med i ens blog..!)

    Tak for handelen! Og fordi du kan se potentiale i mine hjerneblødninger (altså min blog) :D

    SvarSlet
  2. Jeg er glad for at du kunne lide tegningen :)
    Og undskyld du fik bukser på :D

    Jeg er også sikker på at Leif og jeg, får en god tid sammen!

    Og så føler man sig også ret god, når man lader som om, at man har 1000 læsere :P

    SvarSlet
  3. Jeg bliver så vildt glad, hver gang jeg ser det her indlæg!!!! Wonder why?!

    SvarSlet